Recenze produktů a služeb, referenční projekty, ukázka produktů
Výhody PPC reklamy
PPC reklama je jednou z nejúčinnějších forem propagace na internetu. Nestojí totiž moc, je flexibilní a nevtíravá, kvalitně cílená a lze ji spustit takřka ze dne na den.
Moderní PPC reklama má podobu krátkých textových nebo obrazových sdělení. Zobrazuje se ve vyhledávačích a tzv. obsahové síti.
U PPC reklamních inzerátů se neplatí za jejich zobrazení nebo přečtení, ale až za jednotlivá kliknutí reálným návštěvníkem. PPC reklama je ideálním doplňkem tradiční optimalizace pro vyhledávače (SEO).
PPC reklama se vyplatí
PPC reklama se řadí mezi nejúčinnější internetovou reklamu hned z několika důvodů. Je nízkonákladová, značně dobře měřitelná, výdaje je možné navíc poměrně jednoduše kontrolovat. Pomocí nejrůznějších statistických programů lze z PPC reklamy detailně analyzovat návštěvnost. Velkou výhodou PPC reklamy je také možnost přesného zacílení na uživatele, ať už podle jejich věku, zájmů, města nebo klíčových slov, které právě hledá. PPC reklamní kampaň je flexibilní a lze ji rychle spustit.
Jednoduše měřitelná PPC reklama
Cenově výhodná PPC reklama
Kvalitně cílená PPC reklama
Za PPC reklamní kampaň zaplatíte až ve chvíli, kdy na váš web přivede návštěvníka. Je to účinná forma reklamy bez zbytečných poplatků.
Nechte vedení PPC reklamy na odbornících
PPC kampaně a systémy pro jejich správu nejsou tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Přenechte vedení PPC reklamy těm, kteří mají s vytvářením, nastavením a optimalizací účtů zkušenost.
Vypracují detailní analýzu klíčových slov a oboru, ve kterém podnikáte. Reklamní kampaně vhodně nastaví a budou provádět jejich optimalizace.